ELUoskused muusikast II

Projekt keskendub võtmepädevuste arendamisele ja hindamisele Tallinna Ülikooli kultuurikollektiivides. Õpingute ajal orkestris musitseerimist, kooris laulmist või rahvatantsuansamblis tantsimist nähakse enamasti kui hobitegevust ning vähem teadvustatakse neis osalemise kaudu võtmepädevuste arendamist. Just võtmepädevused – oskused, teadmised ja suhtumine ümbritsevasse toetavad reaalses tööelus hakkamasaamist. Semestri jooksul, mille keskmes on sümfooniaorkestri ja rahvatantsuansambli ühine kontsert-etendus, monitoorime MEETS-meetodit kasutades võtmepädevuste arengut ning koondame tagasiside rahvusvahelisele projektile.

Projekti eesmärk

ELU projektis on oodatud osalema Tallinna Ülikooli erinevate erialade üliõpilased, kellele võimaldatakse arendada erialaseid oskusi ja võtmepädevusi läbi kontserdiprodkutsiooni korraldamise.  Üliõpilased, nii kollektiivides osalejad kui ka ELU kurusel osalejad, valivad MEETS veebipõhise hindamisplatvormi abil välja 1-3 võtmepädevust, mida soovivad projekti raames arendada ja monitoorivad jooksvalt oma progressi. Projektis osalejad saavad kaasa aidata MEETS meetodi kasutusele võtmisel ülikooli esinduskollektiivides aga ka oma võtmepädevusi teadlikult arendada läbi novembris 2021 Tallinna Ülikooli Sümfooniaorkestri ja rahvatantsuansambel Soveldaja ühise kontsert-etenduse korraldamise. Dirigent Martin Sildose, Soveldaja kunstilise juhi Elo Undi ja produtsent Janne Jakobsoni  koostöös ning ELU projektis osalevate tudengite abil luuakse kontsert-lavastus, kus on kavas Eesti oma balleti ja sümfooniline muusika.

Juhendaja(d)

JJ

Janne Jakobson

janne1@tlu.ee

Projekti liikmed

B
Birgit
D
Desiree
K
Katrin Helen
S
Steven
M
Maiu
E
Elizaveta
K
Karl Kristjan
H
Hambardzum
M
Maris
H
Henry
S
Selin
M
Maarit
K
Katerina
K
Kristel
G
Gleb
G
Gerri
Kultuuriteadus (1)
Riigiteadused (2)
Psühholoogia (1)
Andragoogika (1)
Kutseõpetaja (1)
Käsitöötehnoloogiad ja disain (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Antropoloogia (1)
Informaatika (2)
Bioloogia (kõrvalerialaga) (2)
Psühholoogia (1)
Hariduse juhtimine (1)
Haridustehnoloogia (1)