Kella viiest üheksani: tähenduslik ELU hobidest ja harrastustest
ELU projekti fookuses on küsimused: Kuidas senistes uuringutes ja avalikes allikates tõsistest vabaaja tegevustest räägitakse ja millises kontekstis neid nimetatakse? Miks eri vanuses inimesed osalevad tõsistes vaba aja tegevustes? Missuguse tähenduse nad nendele tegevustele enda elu kontekstis annavad? Kuidas on tegelemine tõsiste vabaaja tegevustega seotud inimeste heaolu, tervise ja tähendusrikka elu kujunemisega? Kuidas kujuneb juhendajate professionaalsus ja identiteet ning kuidas osalejaid toetatakse ja innustatakse?
Eesmärk on ette valmistada ja viia läbi kombineeritud uurimismeetodiga prooviuuring, et mõista tõsistes vaba aja tegevustes osalemise ning mitteosalemise tähendust ühiskonnas. Tõsiste vabaaja tegevustena käsitleme huviharidust, sporti, harrastusi jt tegevusi, mis on vabatahtlikud, juhendatud, süsteemsed arendavad inimses üld- ja võtmepädevusi.
Projekti eesmärk
Käsitletakse huvipõhises elukestvas õppes osalemist, tõsiste vaba aja tegevustega tegelemist ja nende tegevuste professionaalset juhendamist, mõtestamist ja korraldamist.
Eesmärk on ette valmistada ja viia läbi kombineeritud uurimismeetodiga prooviuuring, et mõista tõsistes vaba aja tegevustes osalemise ning mitteosalemise tähendust ühiskonnas. Tõsiste vabaaja tegevustena käsitleme huviharidust, sporti, harrastusi jt tegevusi, mis on vabatahtlikud, juhendatud, süsteemsed arendavad inimses üld- ja võtmepädevusi.
ELU projekti fookuses on küsimused: Kuidas senistes uuringutes ja avalikes allikates tõsistest vabaaja tegevustest räägitakse ja millises kontekstis neid nimetatakse? Miks eri vanuses inimesed osalevad tõsistes vaba aja tegevustes? Missuguse tähenduse nad nendele tegevustele enda elu kontekstis annavad? Kuidas on tegelemine tõsiste vabaaja tegevustega seotud inimeste heaolu, tervise ja tähendusrikka elu kujunemisega? Kuidas kujuneb juhendajate professionaalsus ja identiteet ning kuidas osalejaid toetatakse ja innustatakse?