ROBOTITEATER 2

Projekti eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Plaanis on suunata tehisintellekt teatrit tegema – alates näidendi kirjutamisest kuni etenduse lavastamiseni ning lõpuks ka ülesastumiseni laval.

Projekti eesmärk

Uurimuslik eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Kuigi saab väita, et närvivõrkudest “tuleb välja see, mis sisse söödetud”, on ometi juhtumeid, kus Go’d mängiv robot on teinud sellise käigu, mis inimestele mõjub äärmiselt loomingulise ja ootamatuna. Järelikult võib samasuguseid üllatusi loota ka nende kunstilisest tegevusest.

Juhendaja(d)

LK

Liina Keevallik

klik22@tlu.ee

Kaasjuhendaja(d)

II

Indrek Ibrus

indrek.ibrus@tlu.ee

JK

Jaagup Kippar

jaagup@tlu.ee

JL

Janika Leoste

leoste@tlu.ee

PT

Pia Tikka

pia.tikka@tlu.ee

ES

Ermo Säks

ermo@tlu.ee

#tehisintellekt #robootika #masinõpe #teater #dramaturgia #poeetika

Rühma liikmed

K
Kelli
K
Kristel
A
Anselm Magnus
K
Kaisa
V
Vanessa
K
Künter
L
Lev
Kirjandusteadus (1)
Kultuuriteooria ja filosoofia (1)
Audiovisuaalne meedia (1)
Eesti filoloogia (1)
Nüüdismeedia (1)
Informaatika (1)
Aasia uuringud (1)
Group 1

Rühma liikmed

E
Elo
K
Kristiina
G
Gert
K
Karl Robert
R
Roland
L
Laur
M
Markus
Eesti filoloogia (1)
Dokumentaalfilm (2)
Audiovisuaalne meedia (1)
Informaatika (3)
Group 2