3D printimise ja nutivahendite kasutamine õppevahendite loomiseks loodusainetes
Projekti eesmärk on laiendada teadmisi 3D printimise ja nutivahendite
kasutamisest õppevahendite loomisel ja seeläbi parandada
loodusteaduslikku haridust.
kasutamisest õppevahendite loomisel ja seeläbi parandada
loodusteaduslikku haridust.
Projekti eesmärk
Projekti eesmärk ja taust Keskendutakse 3D printimise ja nutivahendite rakendamisele loodusainete õpetamisel kasutatavate õppevahendite loomisel, eesmärgiga muuta loodusainete õpetamine interaktiivsemaks ja kaasavamaks.
Projekt võimaldab osalejatel kombineerida tehnoloogilisi uuendusi ja kaasaegseid lähenemisi, et luua uuenduslikke õppevahendeid, mis toetavad õpilaste teadusliku mõtlemise arengut.
Projekti liikmed
Infotehnoloogia juhtimine (3)
Alushariduse pedagoog (1)
Informaatika (1)
Informaatika (2)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (3)
Keskkonnakorraldus (1)
Informaatika (2)
Kommunikatsioonijuhtimine (1)
Filosoofia (1)
Matemaatikaõpetaja (2)
Alushariduse pedagoog (1)
Projekti materjalid
PORTFOOLIO - 3D printimise ja nutivahendite kasutamine õppevahendite loomiseks loodusainetes.pdf (4.13 MB)
Faili ELU esitlus.pdf (1.05 MB)
Participants
T
Taavi Luur
H
Harle Hiiemäe
M
Monika Lüdig
V
Vladislav Tsaregorodtsev
E
Egon Ubina
K
Kristel Kolkanen
A
Arina Kutuzova
A
Anastasia Romanova
K
Karl Erik Krepp
I
Isabella Pebsen
K
Kätlin Kaldmets
H
Hannes Väster
M
Mattias Mesilane
V
Valeria Juškova
M
Merle Oagu
M
Merle Oagu
E
Eerik Poopuu
A
Anastasia Lesik
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.