Kes me veebimaailmas oleme?
Projekti käigus uuritakse internetis käibel olevaid kasutajanimesid.
Projekti käigus uuritakse internetis käibel olevaid kasutajanimesid.
Tallinn University welcomes a diverse community of international exchange students each year. While highly enriching, the transition to a new country, culture, and academic environment can be profoundly stressful, often leading to mental health challenges. Accessing appropriate mental health support in a foreign country, especially with language and cultural barriers, can be particularly difficult.
Käesolev ELU projekt keskendub Euroopa kunstiteraapia päeva (Day of Art Therapy in Europe – DATE) tähistamisele Tallinna Ülikoolis, pakkudes üliõpilastele ainulaadset võimalust korraldada ja läbi viia kunstiteraapial põhinevaid tegevusi ülikoolikogukonnale. Projekti peamine eesmärk on tõsta teadlikkust kunstiteraapiast kui vaimse tervise edendamise vahendist ning pakkuda praktilisi kogemusi kunstiteraapia rakendamisest.
The aim of this project is to explore and develop the possibilities of using Extended Reality in museum education to improve access to museum collections and educational services, enrich museum experiences, and offer innovative teaching methods.
Selle projekti eesmärk on uurida ja arendada liitreaalsuse kasutamise võimalusi muuseumihariduses, et parandada juurdepääsu muuseumite kogudele ja haridusteenustele, rikastada muuseumikogemusi ja pakkuda uuenduslikke õpetamismeetodeid.
Create new scenarios for the European Parliament Simulator.
Projekt soodustab globaalsele teadlikkusele suunatud õppimis- ja õpetamispraktikate rakendumist kõrgkooliõppes. Projekti käigus luuakse koos üliõpilastega e-käsiraamat, mille abil saavad õppejõud integreerida globaalset teadlikkust oma õppetöösse.
Projekt kaardistab, milline on üliõpilaste suhe loodusega, keskendudes looduskontakti ja loodusega ühenduses olemise kogemustele. Uuring annab esmase ülevaate sellest, kuidas tudengid loodust kogevad, milline tähendus on looduskogemusel, ja kuidas need kogemused suhestuvad keskkonnateadliku käitumise ja heaoluga. Tulemusi esitletakse lühiuuringuna koos visuaalse infograafikaga.
Projektis uurime Matsalu loodusfilmide festivali (MAFF) arhiivifilme ja loome neist koolidele sobivaid õppematerjale, ühendades loodus-, ühiskonna- ja meediaaineid. Interdistsiplinaarne meeskond panustab loodusfilmide analüüsi, õppevara loomisse ning MAFFi ajaloo ja nähtavuse suurendamisse noorte seas.
Projekti eesmärgiks on innovaatiliste meediapädevuse õpetamise e-õpivahendite loomine