ROBOTITEATER 3
Projekti eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Plaanis on suunata tehisintellekt teatrit tegema – alates näidendi kirjutamisest kuni etenduse lavastamiseni ning lõpuks ka ülesastumiseni laval.
Projekti eesmärk
Uurimuslik eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Kuigi saab väita, et närvivõrkudest “tuleb välja see, mis sisse söödetud”, on ometi juhtumeid, kus Go’d mängiv robot on teinud sellise käigu, mis inimestele mõjub äärmiselt loomingulise ja ootamatuna. Järelikult võib samasuguseid üllatusi loota ka nende kunstilisest tegevusest.
Rühma liikmed
Noorsootöö korraldus (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Informaatika (1)
Kirjandusteadus (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Integreeritud kunst, muusika ja multimeedia (2)
Koreograafia (1)
Group 1
Participants
K
Karina Voogla
M
Marianne Laura Saar
S
Steven Saluri
J
Janne Albert
A
Andrea Palmsaar
K
Kärt Lauriin Vaiknemets
M
Maria Kallastu
A
Aleksandr Kobrissev
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.