ROBOTITEATER 3
Projekti eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Plaanis on suunata tehisintellekt teatrit tegema – alates näidendi kirjutamisest kuni etenduse lavastamiseni ning lõpuks ka ülesastumiseni laval.
Projekti eesmärk
Uurimuslik eesmärk on jõuda arusaamiseni tehisintellekti kasutamise võimalustest loomeprotsessis, täpsemalt: interaktiivses draamakunstis. Kuigi saab väita, et närvivõrkudest “tuleb välja see, mis sisse söödetud”, on ometi juhtumeid, kus Go’d mängiv robot on teinud sellise käigu, mis inimestele mõjub äärmiselt loomingulise ja ootamatuna. Järelikult võib samasuguseid üllatusi loota ka nende kunstilisest tegevusest.
Rühma liikmed
K
Karina
M
Marianne Laura
S
Steven
J
Janne
A
Andrea
K
Kärt Lauriin
M
Maria
A
Aleksandr
Noorsootöö korraldus (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Informaatika (1)
Kirjandusteadus (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Integreeritud kunst, muusika ja multimeedia (2)
Koreograafia (1)
Group 1