Rahvusvaheliste STEAM projektide tulemused ELUsaks!

Käesoleva projekti eesmärgiks on ise läbi katsetada ja kasusaavate sihtrühmadeni viia nelja Tallinna Ülikooli Haridusteaduste Instituudis käiva STEAM ja digiõppevaldkonna Erasmuse projekti vahetulemused.

Projekti eesmärk

Projekt panustab Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni fookusvaldkonda ja rahvusvahelise koostöö arendamisse. Projekti eesmärgi täitmine toetab teadmussiiret ülikoolist ühiskonda. Samuti tutvustab projekt üliõpilastele kui tulevastele teadlastele rahvusvaheliste teadusprojektide ja teaduskoostöö olemust ning innustab neid valima tulevikus teadlasekarjääri.  

#STEAM learning #hybrid learning #digital learning environments #teacher training #e-courses' testing #open educational resources

Rühma liikmed

Alushariduse pedagoog (2)
Ristmeedia (1)
Eripedagoogika (1)
STEAM UPGRADE 1

Tegemist on veebilehega, mille vaatamiseks tuleb kasutada incognito akent, kuna TLÜ Google süsteem ei võimalda sisselogituna seda vaadata.

Rühma liikmed

Eripedagoog-nõustaja (1)
Noorsootöö korraldus (1)
Bioloogia (kõrvalerialaga) (1)
Infotehnoloogia juhtimine (1)
Haridusinnovatsiooni juhtimine (1)
Pedagoogika (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
DIGILOPING 1

Rühma liikmed

Infotehnoloogia juhtimine (1)
Eripedagoog-nõustaja (1)
Kutsepedagoogika (1)
Eripedagoogika (1)
Eesti keele ja kirjanduse õpetaja (1)
DIGILOPING 2

Rühma liikmed

Liiklusohutus (1)
Kutsepedagoogika (1)
Riigiteadused (1)
Poliitika ja valitsemine (1)
Heaolu ja tervisekäitumine (1)
FREE-ED

Rühma materjalid

Life Project Portfolio (Free-Ed).pdf (125.67 KB) Portfolio

Rühma liikmed

Organisatsioonikäitumine (1)
Ajalugu (1)
Inimese ja arvuti interaktsioon (1)
Poliitika ja valitsemine (2)
Infotehnoloogia juhtimine (1)
Audiovisuaalne meedia (1)
Keskkonnakorraldus (1)
ENLIVEN

Rühma liikmed

Alushariduse pedagoog (3)
Sotsiaalpedagoogika ja lastekaitse (1)
Digitaalsed õpimängud (1)
STEAM UPGRADE 2

Tegemist on veebilehega, mille vaatamiseks tuleb kasutada incognito akent, kuna TLÜ Google süsteem ei võimalda sisselogituna seda vaadata.