Koolikultuur, kooli õhkkond ja õpilaste/õpetajate rahulolu eesti alternatiivpedagoogilise suunitlusega koolides
Üliõpilased saavad võimaluse etnograafilise ning juhtumiuuringu kombinatsioonis teha sissevaate alternatiivpedagoogiliselt suunitletud erakoolide argitegelikkusse ja uurida lähemalt, millistele organisatsioonikultuurilistele abinõudele toetudes tagatakse neis koolides nii õpetajate kui õpilaste hea- ja rahulolu.
Projekti eesmärk
Seame eesmärgiks saada lähem sissevaade alternatiivpedagoogilistel suundadel põhinevate Eesti erakoolide organisatsiooni- ja juhtimiskultuurist ning selle mõjust kooli atmosfäärile ja seal osalejate tajutud hea- ja rahulolule.
Projekti liikmed
Integreeritud tehnoloogiad ja käsitöö (1)
Kasvatusteadused (2)
Psühholoogia (1)
Sotsiaaltöö (1)
Eripedagoog-nõustaja (2)
Kasvatusteadused (1)
Pedagoogika (1)
Eripedagoog-nõustaja (2)
Eripedagoogika (1)
Projekti materjalid
Portfoolio_lõplik.pdf (178.5 KB)
- Esitlus
Lingid
Participants
K
Kaja Aadomaa
A
Aet Rauk
K
Kärolin Kiviste
K
Kerli Karu
C
Chrisabell Merilee Riives
E
Eerik Luuri
N
Nelli Kaasikmäe
A
Atse Pääro
E
Ene Keis
L
Liliann Timakov
A
Anita Voropajev
M
Marion Kivi
K
Kärdy Pang
M
Mira Eveliina Ralli
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.