Koolikultuur, kooli õhkkond ja õpilaste/õpetajate rahulolu eesti alternatiivpedagoogilise suunitlusega koolides
Üliõpilased saavad võimaluse etnograafilise ning juhtumiuuringu kombinatsioonis teha sissevaate alternatiivpedagoogiliselt suunitletud erakoolide argitegelikkusse ja uurida lähemalt, millistele organisatsioonikultuurilistele abinõudele toetudes tagatakse neis koolides nii õpetajate kui õpilaste hea- ja rahulolu.
Projekti eesmärk
Seame eesmärgiks saada lähem sissevaade alternatiivpedagoogilistel suundadel põhinevate Eesti erakoolide organisatsiooni- ja juhtimiskultuurist ning selle mõjust kooli atmosfäärile ja seal osalejate tajutud hea- ja rahulolule.
Projekti liikmed
Integreeritud tehnoloogiad ja käsitöö (1)
Kasvatusteadused (2)
Psühholoogia (1)
Sotsiaaltöö (1)
Eripedagoog-nõustaja (2)
Kasvatusteadused (1)
Pedagoogika (1)
Eripedagoog-nõustaja (2)
Eripedagoogika (1)
Projekti materjalid
Portfoolio_lõplik.pdf (178.5 KB)
- Esitlus