Õppejõu kirju ELU
Projekti laiem eesmärk on täpsustada muutunud keskkonnas õppejõu muutunud töö erinevaid komponente, mis moodustavad õppejõu igapäevatöö sisu.
Selleks on kavas viia läbi ülikoolisisene õppejõu töö esmane analüüs, millesse osalejad saavad anda oma tänuväärse panuse.
Selleks on kavas viia läbi ülikoolisisene õppejõu töö esmane analüüs, millesse osalejad saavad anda oma tänuväärse panuse.
Projekti eesmärk
Projekti eesmärgiks on koostada töö analüüsile tuginedes õppejõu töö komponentide ning nende proportsioonide tõenduspõhine kirjeldus. Projekti tulemus on sisendiks õppejõudude töö kirjelduse täpsustamisele ning erinevate töö komponentide mahu ning olulisuse hinnangutele.
Projekti liikmed
Organisatsioonikäitumine (1)
Psühholoogia (1)
Käsitöötehnoloogiad ja disain (1)
Kutsepedagoogika (1)
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Kultuuriteadus (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Nüüdiskultuur (1)
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Õigusteadus (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
Andragoogika (1)
Ajakirjandus (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Projekti materjalid
Portfoolio Õppejõu kirju ELU.pdf (119.41 KB)
Portfoolio õppejõu kirju ELU
Õppejõu kirju ELU projekti lõppesitlus.pptx (3.42 MB)
Õppejõu kirju ELU esitlus
Participants
K
Kerli Mägi
A
Andreas Martin Reili
K
Karin Luiga
K
Kelin Pihlakas
L
Lilia Siitan
K
Karl Marmor
R
Riho Paramonov
H
Hanna Maret Anderson
A
Avely Heinloo
L
Lydia Kurus
S
Sten Meltsas
K
Kristel Vaino
K
Kairi Stepanova
K
Karin Ehrbach
A
Anita Känd
E
Emilia Elizabeth Chochia
G
Geitrin Enno
K
Kent Kerner
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.