Tudengilt-tudengile: paremad koostööoskused kõrghariduses osalemiseks

Projektis keskendutakse kunstidepõhiste meetodite ja tehnikate abil erinevate koostööoskuse komponentide arendamisele grupi/rühmatöö kaudu. Rühmatöö puhul on oluline lõpptulemus (ühiselt valminud objekt, analüüs, jne) ning õppimisprotsessi rühmasisene ja personaalne analüüsimine, et arendada personaalset eneseanalüüsi oskust ja koostöös õppimise oskust. Projekti praktiliseks väljundiks on videosalvestus rühmaprotsessidest ja pdf veebilehitseja formaadis vihik, kus projektis osalevad üliõpilased demonstreerivad kunstidepõhiseid koostööharjutusi koos nende ettevalmistamise ja läbiviimise juhistega. Mõlemad materjalid jäävad peale projekti lõppu üliõpilaste kasutusse.

Projekti eesmärk

Projekti eesmärgiks on toetada üliõpilaselt-üliõpilasele lähenemise ning loovuse ja kunstidepõhiste meetoditega TLÜ tudengite koostööoskust.

Projekti materjalid (videosalvestus väikerühmade protsessidest ja pdf formaadis veebilehitseja rühmades kasutatud meetoditest ja tehnikatest) saavad olla teistele TLÜ tudengitele huvi tekitajad ELU projektides osalemiseks kui ka LTI kunstiteraapiate eriala suhtes.

#kunstid #koostööoskus #sotsiaalne ja emotsionaalne õppimine

Rühma liikmed

Eesti filoloogia (1)
Tervisejuht (2)
Alushariduse pedagoog (1)
Andragoogika (1)
Slaavi keeled ja kultuurid (1)
Kunstiteraapiad (2)

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.