Õppemängud SMART- tahvli jaoks eesti keele õpetamiseks muukeelsetele lastele
Projekti eesmärgiks on õppemängude kogumiku loomine. IKT vahendite aktiivne kasutamine ja eesti keele õpetamine heal tasemel on fookuses paljudes vene õppekeelega lasteaedades. SMART- tahvlite kasutamine on hea lahendus mõlema eesmärgi saavutamiseks. Lihtsate mängude loomine on tudengitele jõukohane ülesanne. Loodud õppevara lihtsustab õpetajate tööd, teeb õppeprotsessi huvitavaks ning tänu sellele tõuseb ka eesti keele õpetamise tase lasteaedades.
Projekti eesmärk
Projekti eesmärgiks on õppemängude kogumiku loomine.
Rühma liikmed
K
Katherine
O
Olga
A
Angelina
T
Tolulope Gideon
K
Kseniya
Eesti filoloogia (1)
Vene filoloogia (1)
Sotsiaalne ettevõtlus (1)
Digitaalsed õpimängud (1)
Rühm 1
Rühma liikmed
P
Polina
A
Anastassia
R
Ruziye Afife Örge
J
Jonas Henrik Holm
A
Anna
P
Peadar
Vene filoloogia (2)
Digitaalsed õpimängud (2)
Kirjandus-, visuaalkultuuri ja filmiteooria (1)
Group 2