orJenteerumismäng

Kestliku arengu eesmärkide paremaks mõistmiseks loome neid ja erialasid omavahel lõimivate ülesannetega orienteerumisrajad kasutades MathCityMappi.

Projekti eesmärk

  1. vähemalt 36 kvalifitseeritud ülesannet ja lahendamist koos tagasisidega,
  2. vähemalt kümme ülesannete koostajat

Loodud ülesandeid saavad õpilased kasutada iseõppimiseks. Samuti saavad õpetajad neid ülesandeid lõimida enda õpetamistegevustesse.

Rühma liikmed

Audiovisuaalne meedia (1)
Liiklusohutus (1)
Poliitika ja valitsemine (1)
Group 1

Participants

V
Vladimir Mišenkin
M
Merili Tiik
V
Vahan Petrosyan

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Rühma liikmed

Noorsootöö (1)
nelJapäevalised

Participants

K
Katriin Kasela

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.