Ülikool kui õpiruum
Otsime tudengitega koos vastust küsimusele ja pakume lahendusi, kuidas ülikoolis toetada ja kaasajastada senisest enam tudengite õppimist.
Projekti eesmärk
Töötada välja lahendusi eri hariduse sidusrühmade (tudeng, õppejõud, ülikooli juhtkond, tööandjate esindaja jt) vaatepunkti silmas pidades. OSKA raportis (2020)rõhutatakse, et üha olulisem on töötajate teadlikkus eri sidusrühmade ootustest ning oskus rakendada kliendikeskset teenusedisaini. Disainmõtlemise põhimõtete järgi uuritakse ja antakse vastuseid, milline peaks välja nägema nt ELU õppeaine, toimiv mikrokraad tudengite, õppejõudude, tööandjate jt sidusrühmade vaatepunktist.
Projekti liikmed
Andragoogika (1)
Sotsioloogia (1)
Sotsiaaltöö (2)
Õigusteadus (1)
Avatud akadeemia (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Andragoogika (2)
Antropoloogia (1)
Pedagoogika (1)
Noorsootöö korraldus (1)
Projekti materjalid
ÜLIKOOL KUI ÕPIRUUM.pptx (9.81 MB)
Esitlus
ELU PROJEKTI PORTFOLIO .pdf (165.58 KB)
Portfoolio
Participants
S
Silver Silm
J
Julia Harjunpää
C
Carmen Nisu
L
Lorean Tamme
A
Aleks Martin Rebane
J
Jan Nilson
A
Arina Uljanova
V
Vassili Mägi
I
Ines Kartezi
M
Merle Paiba
A
Anna Krõlova
H
Helina- Karoliina Tamm
D
Darja Karpištšenko
E
Ekaterina Koponeva
R
Reelika Ivenkova
A
Aleksei Grigorjev
L
Lisett Marmei
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.