Üliõpilaste tagasiside – arvamusest muudatuseni

Projekt on alguse saanud vajadusest tõhustada üliõpilaste tagasiside kogumist, analüüsimist ja rakendamist õpikeskkonna parandamiseks. Selleks on võimalik uurida näiteks 1) üliõpilaste eelistusi ja ootusi tagasiside andmise osas; 2) tagasiside kogumise sagedust ja ajastust; 3) kuidas tagasisidet otsuste tegemisel parimal moel kasutada; 4) kuidas tagasiside tulemusi ja kasutust üliõpilastele kommunikeerida. Eesmärk on hinnata praeguse tagasisidesüsteemi toimivust üliõpilase vaatenurgast ning leida õppijat toetavad lahendused.

Projekti eesmärk

Eesmärk on hinnata praeguse tagasisidesüsteemi tõhusust üliõpilase vaatenurgast ja leida lahendusi, mis toetavad õppimist. Selle käigus tehakse ettepanekuid tagasiside kogumise, rakendamise ja kommunikeerimise parandamiseks. Projekti tulemusel peaks tudengite rahulolu kasvama, kuna üliõpilaste arvamuste ja ettepanekute süsteemne kaasamine ülikooli kvaliteediprotsessidesse muutub selgemaks. Samuti muutub tagasisideprotsess läbipaistvamaks ja usaldusväärsemaks, soodustades koostööd üliõpilaste ja õppejõudude vahel ning aidates kaasa nüüdisaegse ja innustava õpikeskkonna loomisele.

Projekti tulemused

Projekt keskendus üliõpilaste tagasisidesüsteemi täiustamisele Tallinna Ülikoolis. Eesmärk oli leida õppijat toetavaid ja tõenduspõhiseid lahendusi. Moodustati neli rühma, kes töötasid välja soovitusi ja lahendusi küsitluste kasutajasõbralikumaks muutmiseks, tagasiside tulemuste nähtavuse parandamiseks, tagasiside kirjutamiseks ning vilistlastelt tagasiside kogumiseks. Tugineti teaduskirjandusele; andmeid koguti üliõpilastelt, õppekavade juhtidelt ja vilistlaselt.

Rühma liikmed

Alushariduse pedagoog (1)
Sotsiaaltöö (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Noorsootöö (1)
Eripedagoogika (1)
Integreeritud loodusteadused (1)
Group 1

Participants

P
Paola Ciara Patricia Vaher
L
Lenne Indov
S
Simona Rasmann
C
Carolin Sulg
K
Kuido Naaber
A
Anu Lipp

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Rühma liikmed

Sotsiaaltöö (1)
Informaatika (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Eripedagoogika (1)
Aasia uuringud (1)
Bioloogia (kõrvalerialaga) (1)
Group 2

Participants

I
Igor Krotenko
K
Karmen Klaasen
K
Kelli Maiste
P
Piret Plaks
T
Triinu Lamp
H
Hanna Maria Kelu

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Rühma liikmed

Alushariduse pedagoog (3)
Integreeritud loodusteadused (1)
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Group 3

Participants

T
Triinu Aasaroht
C
Christyn Gertrud Elin Ridal
I
Ingeborg Peterson
E
Erkki-Alo Kirde
E
Emma Looring
I
Ingelin Kiik

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Rühma liikmed

Alushariduse pedagoog (2)
Õigusteadus (1)
Integreeritud loodusteadused (1)
Eripedagoogika (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Group 4

Participants

C
Carlos Kase
G
Grethen Saar
V
Vanessa Vaher
K
Kristin Soosaar
K
Kaidi Oks
M
Maarja Neeme

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.