Väärtustav hariduskommunikatsioon

Rohkearvulised uuringud osundavad suhete olulisusele hariduses. Hariduse osapooled - õppijad, õpetajad, koolijuhid, vanemad, tugipersonal, haridusametnikud - loovad koos suhtluskultuuri, mis on ka hilisemate ühiskondlike suhete aluseks. Otsime projektis lahendusi, kuidas saaksime suhtluse abil toetada hariduse osapoolte koostööd parimal viisil? Teeme projektis koostööd alustava Tõnismäe riigigümnaasiumiga (https://www.facebook.com/TonismaeRG/)

Projekti eesmärk

Projekti eesmärk on pakkuda välja lahendusi, kuidas ja kus hoida üleval dialoogi selle üle, milline hariduskommunikatsioon hariduse erinevaid osapooli edasi aitaks. Kollegiaalset suhtluskultuuri kujundatakse nii õpetajate toas, suheldes vanematega, lahendades keerukaid väljakutseid pingeolukordades. Otsime koostöös Tõnismäe Riigigümnaasiumi algatusgrupiga lahendusi, kuidas eri valdkondade õpetajaid või ka hariduse teisi osapooli (nt vanemaid) toetada keeruliste suhtlusolukordadega toimetulekul?

Projekti liikmed

Sotsiaaltöö (1)
Klassiõpetaja (1)
Eripedagoogika (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Politoloogia (1)
Hariduse juhtimine (1)
Noorsootöö korraldus (1)
Hariduse juhtimine (2)
Pedagoogika (1)
Eripedagoogika (1)
Hariduse juhtimine (2)
Õigusteadus (1)
Klassiõpetaja (1)
Eripedagoogika (1)
Hariduse juhtimine (1)
Organisatsioonikäitumine (1)

Participants

K
Krislin Aunapuu
T
Tiina Tamm
J
Jaanika Kikkas
M
Maarja Lumiste
I
Ingrid Põldsaar
J
Jelizaveta Belikova
A
Ave Laas
J
Johanna Oll
K
Kaisa Blum
K
Kaspar Nurmik
H
Hele Must
H
Helena Martjak
A
Aleksei Jašin
M
Marcus Ehasoo
A
Anette Hallik
K
Kelly Liis
D
Dione Frances Pallase
A
Aleksandra Jakovtšenko
E
Elen Kaljuveer

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.