TLÜ sisseastumiskampaaniate nähtavus
Projekti käigus uuritakse, kuidas ja missugust informatsiooni otsivad inimesed ülikooli astumise kohta.
Projekti eesmärk
Projekti eesmärk on välja selgitada, missuguseid kanaleid kasutavad inimesed, kui nad otsivad teavet ülikoolide ja erialade kohta. Missuguseid kanaleid jälgivad inimesed kõige rohkem? Missugune info on nende jaoks kõige olulisem? Missugune sisseastumiskampaania või -reklaam kõnetab inimesi kõige rohkem? Kavas on küsitluse abil uurida TLÜ esmakursuslaste käest, mille põhjal langetasid nemad oma sisseastumisotsused.
Projekti liikmed
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Nüüdismeedia (1)
Õigusteadus (1)
Ajakirjandus (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
Sotsioloogia (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Informaatika (2)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (1)
Rekreatsioonikorraldus (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Aasia uuringud (1)
Kutsepedagoogika (1)
Projekti materjalid
Lõppesitlus.pptx (4.02 MB)
Participants
L
Laura Roosileht
K
Kätlin Laasik
H
Helerin Ratassepp
G
Grete Schmidt
K
Karl-Hindrek Kask
K
Kerli Kuusk
V
Viktoria Vainu
H
Hans-Märten Liiu
E
Elis Soodla
A
Anastasija Selevjorstova
S
Silva Sildmaa
A
Anete Loreen Saar
V
Valeria Ohata
N
Natalia Turilova
Lisainfo viitamise ja õiguste kohta
Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.