TLÜ sisseastumiskampaaniate nähtavus

Projekti käigus uuritakse, kuidas ja missugust informatsiooni otsivad inimesed ülikooli astumise kohta.

Projekti eesmärk

Projekti eesmärk on välja selgitada, missuguseid kanaleid kasutavad inimesed, kui nad otsivad teavet ülikoolide ja erialade kohta. Missuguseid kanaleid jälgivad inimesed kõige rohkem? Missugune info on nende jaoks kõige olulisem? Missugune sisseastumiskampaania või -reklaam kõnetab inimesi kõige rohkem? Kavas on küsitluse abil uurida TLÜ esmakursuslaste käest, mille põhjal langetasid nemad oma sisseastumisotsused.

Projekti liikmed

Haldus- ja ärikorraldus (1)
Nüüdismeedia (1)
Õigusteadus (1)
Ajakirjandus (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
Sotsioloogia (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Informaatika (2)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (1)
Rekreatsioonikorraldus (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Aasia uuringud (1)
Kutsepedagoogika (1)

Participants

L
Laura Roosileht
K
Kätlin Laasik
H
Helerin Ratassepp
G
Grete Schmidt
K
Karl-Hindrek Kask
K
Kerli Kuusk
V
Viktoria Vainu
H
Hans-Märten Liiu
E
Elis Soodla
A
Anastasija Selevjorstova
S
Silva Sildmaa
A
Anete Loreen Saar
V
Valeria Ohata
N
Natalia Turilova

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.