TLÜ sisseastumiskampaaniate nähtavus

Projekti käigus uuritakse, kuidas ja missugust informatsiooni otsivad inimesed ülikooli astumise kohta.

The aim of the project

Projekti eesmärk on välja selgitada, missuguseid kanaleid kasutavad inimesed, kui nad otsivad teavet ülikoolide ja erialade kohta. Missuguseid kanaleid jälgivad inimesed kõige rohkem? Missugune info on nende jaoks kõige olulisem? Missugune sisseastumiskampaania või -reklaam kõnetab inimesi kõige rohkem? Kavas on küsitluse abil uurida TLÜ esmakursuslaste käest, mille põhjal langetasid nemad oma sisseastumisotsused.

Project members

Public and Business Management (1)
Contemporary Media (1)
Law (1)
Journalism (1)
Organizational Behavior (1)
Sociology (1)
Advertising and Public Relations (1)
Computer Science (2)
Mathematics, Mathematical Economics and Data Analysis (1)
Recreation Management (1)
Advertising and Public Relations (1)
Asian studies (1)
Vocational Pedagogy (1)

Participants

L
Laura Roosileht
K
Kätlin Laasik
H
Helerin Ratassepp
G
Grete Schmidt
K
Karl-Hindrek Kask
K
Kerli Kuusk
V
Viktoria Vainu
H
Hans-Märten Liiu
E
Elis Soodla
A
Anastasija Selevjorstova
S
Silva Sildmaa
A
Anete Loreen Saar
V
Valeria Ohata
N
Natalia Turilova

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.