TLÜ sisseastumiskampaaniate nähtavus

Projekti käigus uuritakse, kuidas ja missugust informatsiooni otsivad inimesed ülikooli astumise kohta.

The aim of the project

Projekti eesmärk on välja selgitada, missuguseid kanaleid kasutavad inimesed, kui nad otsivad teavet ülikoolide ja erialade kohta. Missuguseid kanaleid jälgivad inimesed kõige rohkem? Missugune info on nende jaoks kõige olulisem? Missugune sisseastumiskampaania või -reklaam kõnetab inimesi kõige rohkem? Kavas on küsitluse abil uurida TLÜ esmakursuslaste käest, mille põhjal langetasid nemad oma sisseastumisotsused.

Supervisor(s)

HK

Helin Kask

helinr@tlu.ee

#sisseastumine #turundus #kampaania #sotsiaalmeedia

Project members

L
Laura
K
Kätlin
H
Helerin
G
Grete
K
Karl-Hindrek
K
Kerli
V
Viktoria
H
Hans-Märten
E
Elis
A
Anastasija
S
Silva
A
Anete Loreen
V
Valeria
N
Natalia
Public and Business Management (1)
Contemporary Media (1)
Law (1)
Journalism (1)
Organizational Behavior (1)
Sociology (1)
Advertising and Public Relations (1)
Computer Science (2)
Mathematics, Mathematical Economics and Data Analysis (1)
Recreation Management (1)
Advertising and Public Relations (1)
Asian studies (1)
Vocational Pedagogy (1)