TLÜ sisseastumiskampaaniate nähtavus

Projekti käigus uuritakse, kuidas ja missugust informatsiooni otsivad inimesed ülikooli astumise kohta.

Projekti eesmärk

Projekti eesmärk on välja selgitada, missuguseid kanaleid kasutavad inimesed, kui nad otsivad teavet ülikoolide ja erialade kohta. Missuguseid kanaleid jälgivad inimesed kõige rohkem? Missugune info on nende jaoks kõige olulisem? Missugune sisseastumiskampaania või -reklaam kõnetab inimesi kõige rohkem? Kavas on küsitluse abil uurida TLÜ esmakursuslaste käest, mille põhjal langetasid nemad oma sisseastumisotsused.

Juhendaja(d)

HK

Helin Kask

helinr@tlu.ee

#sisseastumine #turundus #kampaania #sotsiaalmeedia

Projekti liikmed

L
Laura
K
Kätlin
H
Helerin
G
Grete
K
Karl-Hindrek
K
Kerli
V
Viktoria
H
Hans-Märten
E
Elis
A
Anastasija
S
Silva
A
Anete Loreen
V
Valeria
N
Natalia
Haldus- ja ärikorraldus (1)
Nüüdismeedia (1)
Õigusteadus (1)
Ajakirjandus (1)
Organisatsioonikäitumine (1)
Sotsioloogia (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Informaatika (2)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (1)
Rekreatsioonikorraldus (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Aasia uuringud (1)
Kutsepedagoogika (1)