Raamatukoguturundus – Miks? Kuidas? Kellele? (II osa)
Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida välismaiseid raamatukoguturunduse käsitlusi, rakendusi ja parimaid praktikaid ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks Eestis.
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - Millised on raamatukogu turunduse rakendused ja parimad praktikad? Kuidas kasutada ühismeedia kanaleid eri tüüpi raamatukogude turunduses? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - Millised on raamatukogu turunduse rakendused ja parimad praktikad? Kuidas kasutada ühismeedia kanaleid eri tüüpi raamatukogude turunduses? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?
Projekti eesmärk
Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida välismaiseid raamatukoguturunduse käsitlusi, rakendusi ja parimaid praktikaid ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks Eestis.
Projekti eesmärgi saavutamiseks oleme kavandanud järgmised tegevused:
- Eri tüüpi raamatukogude välismaise parima turunduspraktika välja selgitamine ja analüüs;
- Lahenduste väljatöötamine tulemuslikuks raamatukoguturunduseks;
- Eesti eri tüüpi raamatukogude sihtrühmapõhise turundusstrateegia kavandamine.
Projekti liikmed
Eesti filoloogia (2)
Käsitöötehnoloogiad ja disain (2)
Vene filoloogia (2)
Filosoofia (1)
Noorsootöö (1)
Klassiõpetaja (1)
Kehakultuur (1)
Ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja (1)
Kultuuriteadus (1)
Projekti materjalid
Raamatukoguturundus_II osa_portfoolio.pdf (916.26 KB)
Raamatukoguturundus_ II osa_esitlus .pdf (270.8 KB)