Raamatukoguturundus – Miks? Kuidas? Kellele? (II osa)

Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida välismaiseid raamatukoguturunduse käsitlusi, rakendusi ja parimaid praktikaid ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks Eestis.
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - Millised on raamatukogu turunduse rakendused ja parimad praktikad? Kuidas kasutada ühismeedia kanaleid eri tüüpi raamatukogude turunduses? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?

Projekti eesmärk

Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida välismaiseid raamatukoguturunduse käsitlusi, rakendusi ja parimaid praktikaid ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks Eestis.

Projekti eesmärgi saavutamiseks oleme kavandanud järgmised tegevused:

  • Eri tüüpi raamatukogude välismaise parima turunduspraktika välja selgitamine ja analüüs;
  • Lahenduste väljatöötamine tulemuslikuks raamatukoguturunduseks;
  • Eesti eri tüüpi raamatukogude sihtrühmapõhise turundusstrateegia kavandamine.

Projekti liikmed

Eesti filoloogia (2)
Käsitöötehnoloogiad ja disain (2)
Vene filoloogia (2)
Filosoofia (1)
Noorsootöö (1)
Klassiõpetaja (1)
Kehakultuur (1)
Ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja (1)
Kultuuriteadus (1)

Participants

L
Liis Treima
M
Marta Pärn
T
Tambet Kütt
D
Daria Mamaeva
A
Alina Krasavtseva
P
Patricia Talberg
C
Caroline Kiviberg
M
Merje Reismaa
M
Marit Ivanov
B
Brendt Ventsel
T
Tõnu Vilu
H
Harriet Vassiljev

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.