Raamatukoguturundus – Miks? Kuidas? Kellele? (II osa)

Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida välismaiseid raamatukoguturunduse käsitlusi, rakendusi ja parimaid praktikaid ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks Eestis.
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - Millised on raamatukogu turunduse rakendused ja parimad praktikad? Kuidas kasutada ühismeedia kanaleid eri tüüpi raamatukogude turunduses? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?

Projektiga lähemalt tuvumiseks logi sisse

#raamatukoguturundus #teavitamine raamatukogu teenustest #raamatukogu turunduse sihtrühmad #raamatukogu turunduskampaania