Karate kui väärtuskasvatuse koht kaasaegses haridussüsteemis
Tänapäeva ühiskonnas on järjest rohkem märgata eetika ja väärtushinnangute kriisi. Laste käitumine nii koolis kui ka kodus jätab kõvasti soovida. Alguses mängib perekond olulist rolli väärtuste edastamisel, kuid hiljem muutuvad oluliseks kool, kooliväline huvitegevus ja eakaaslaste rühmad. Koolil on oluline roll noorte väärtussüsteemi kujundamisel ja viimistlemisel. Selleks, et et tänapäeva lastel ja noortel kujuneksid õiged väärtushinnangud on vaja juurutada tõhusaid haridusprogramme. Karated võib pidada väärtuskasvatuse, enesetäiustamise ja ideaalse iseloomu poole püüdlemise meetodiks, millel peaks olema koht meie kaasaegses haridussüsteemis.
Projekti eesmärk
Panustada Eesti haridussüsteemisi arengusse väärtuskasvatuse aspektist.
Rühma liikmed
Klassiõpetaja (1)
Aasia uuringud (3)
Alushariduse pedagoog (1)
Riigiteadused (1)
Lasteaed
Rühma materjalid
Tegevuskava_Lisa_5.pdf (85.54 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_1.pdf (679.96 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_4.pdf (139.1 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_3.pdf (223.38 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_2.pdf (677.95 KB)
Rühma liikmed
Kehakultuur (3)
Psühholoogia (2)
Sotsiaaltöö (1)
1-3. klass
Rühma materjalid
ELU projekti portfoolio.pdf (335.07 KB)
ELU projekti portfoolio-4.pdf (75.34 KB)
ELU projekti portfoolio-3.pdf (113.73 KB)
ELU projekti portfoolio-2.pdf (77.14 KB)
ELU projekti ettekanne (1.-3. klass).pptx (81.26 KB)
Rühma liikmed
Rakendusinformaatika (1)
Avatud akadeemia (1)
Andragoogika (1)
Kehakultuur (1)
Noorsootöö (1)
Kehakultuuri õpetaja (1)
Keskkool
Rühma materjalid
LÕPLIK ELU projekti portfoolio .docx.pdf (138.63 KB)