Karate kui väärtuskasvatuse koht kaasaegses haridussüsteemis
Tänapäeva ühiskonnas on järjest rohkem märgata eetika ja väärtushinnangute kriisi. Laste käitumine nii koolis kui ka kodus jätab kõvasti soovida. Alguses mängib perekond olulist rolli väärtuste edastamisel, kuid hiljem muutuvad oluliseks kool, kooliväline huvitegevus ja eakaaslaste rühmad. Koolil on oluline roll noorte väärtussüsteemi kujundamisel ja viimistlemisel. Selleks, et et tänapäeva lastel ja noortel kujuneksid õiged väärtushinnangud on vaja juurutada tõhusaid haridusprogramme. Karated võib pidada väärtuskasvatuse, enesetäiustamise ja ideaalse iseloomu poole püüdlemise meetodiks, millel peaks olema koht meie kaasaegses haridussüsteemis.
The aim of the project
Panustada Eesti haridussüsteemisi arengusse väärtuskasvatuse aspektist.
Group members
Primary School Teacher (1)
Asian studies (3)
Early Childhood Education (1)
Government and Administration (1)
Lasteaed
Group materials
Tegevuskava_Lisa_5.pdf (85.54 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_1.pdf (679.96 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_4.pdf (139.1 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_3.pdf (223.38 KB)
Karate_Haridussüsteemis_Lisa_2.pdf (677.95 KB)
Group members
Physical Education (3)
Psychology (2)
Social Work (1)
1-3. klass
Group materials
ELU projekti portfoolio.pdf (335.07 KB)
ELU projekti portfoolio-4.pdf (75.34 KB)
ELU projekti portfoolio-3.pdf (113.73 KB)
ELU projekti portfoolio-2.pdf (77.14 KB)
ELU projekti ettekanne (1.-3. klass).pptx (81.26 KB)
Group members
Applied Computer Science (1)
Open Academy (1)
Adult Education (1)
Physical Education (1)
Youth Work (1)
Teacher of Physical Education (1)
Keskkool
Group materials
LÕPLIK ELU projekti portfoolio .docx.pdf (138.63 KB)