Karate kui väärtuskasvatuse koht kaasaegses haridussüsteemis

Tänapäeva ühiskonnas on järjest rohkem märgata eetika ja väärtushinnangute kriisi. Laste käitumine nii koolis kui ka kodus jätab kõvasti soovida. Alguses mängib perekond olulist rolli väärtuste edastamisel, kuid hiljem muutuvad oluliseks kool, kooliväline huvitegevus ja eakaaslaste rühmad. Koolil on oluline roll noorte väärtussüsteemi kujundamisel ja viimistlemisel. Selleks, et et tänapäeva lastel ja noortel kujuneksid õiged väärtushinnangud on vaja juurutada tõhusaid haridusprogramme. Karated võib pidada väärtuskasvatuse, enesetäiustamise ja ideaalse iseloomu poole püüdlemise meetodiks, millel peaks olema koht meie kaasaegses haridussüsteemis.

The aim of the project

Panustada Eesti haridussüsteemisi arengusse väärtuskasvatuse aspektist.

Group members

Primary School Teacher (1)
Asian studies (3)
Early Childhood Education (1)
Government and Administration (1)

Participants

E
Elle Säde
N
Nika Levner
R
Rianne Väli
R
Rita Kadak
V
Vladislava Belogortseva
A
Artjom Ivanov

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Group members

Physical Education (3)
Psychology (2)
Social Work (1)

Participants

M
Merit Tarkus
G
Geiri Sperling
L
Lara Ojaots
V
Victoria Albert
J
Janete Trestip
V
Viktoria Dmitrijeva

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.

Group members

Applied Computer Science (1)
Open Academy (1)
Adult Education (1)
Physical Education (1)
Youth Work (1)
Teacher of Physical Education (1)

Participants

M
Mario Murd
K
Kristiina Tein
E
Enri Uusna
G
Gregor Uustalu
V
Varvara Kurilenko
M
Maarja Põldoja

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.