Karate kui väärtuskasvatuse koht kaasaegses haridussüsteemis

Tänapäeva ühiskonnas on järjest rohkem märgata eetika ja väärtushinnangute kriisi. Laste käitumine nii koolis kui ka kodus jätab kõvasti soovida. Alguses mängib perekond olulist rolli väärtuste edastamisel, kuid hiljem muutuvad oluliseks kool, kooliväline huvitegevus ja eakaaslaste rühmad. Koolil on oluline roll noorte väärtussüsteemi kujundamisel ja viimistlemisel. Selleks, et et tänapäeva lastel ja noortel kujuneksid õiged väärtushinnangud on vaja juurutada tõhusaid haridusprogramme. Karated võib pidada väärtuskasvatuse, enesetäiustamise ja ideaalse iseloomu poole püüdlemise meetodiks, millel peaks olema koht meie kaasaegses haridussüsteemis.

Projekti eesmärk

Panustada Eesti haridussüsteemisi arengusse väärtuskasvatuse aspektist.

#väärtused #karate #haridus #õppekava

Rühma liikmed

Klassiõpetaja (1)
Aasia uuringud (3)
Alushariduse pedagoog (1)
Riigiteadused (1)

Rühma liikmed

Kehakultuur (3)
Psühholoogia (2)
Sotsiaaltöö (1)

Rühma liikmed

Rakendusinformaatika (1)
Avatud akadeemia (1)
Andragoogika (1)
Kehakultuur (1)
Noorsootöö (1)
Kehakultuuri õpetaja (1)