Poisid ja tüdrukud koolis ja elus

Erinevate sugude positsioneerumises ühiskonnas on toimumas suured muutused. Suhtumise oma poisiks/tüdrukuks olemisse ning eluvalikute alused saadakse kodust ja koolist. Kuivõrd on olnud tajutav sooline kuuluvus, kui mõelda ootustele, hoiakutele, võimalustele ja tegutsemisruumile poisi või siis tüdrukuna? Kuidas tajutakse ühiskonnas toimunud muutusi soolise kuuluvuse ning eri sugudesse suhtumise osas? Kuidas tajutakse kodu ja kooli mõju lähtuvana oma soolisest kuuluvusest? Milline on kummagi soo positsioon ja perspektiiv tänases maailmas? Läheksime seda uurima.

Projekti eesmärk

Projektis seatakse eesmärgiks uurida, kuidas tajuvad tänased (üli)õpilased ning täiskasvanud eri generatsioonidest end poisi/mehe või tüdruku/naise positsioonides, milliseks hindavad nad oma kasvatuslikku tausta eluhoiakute ja eluvalikute kujunemisel lähtuvana oma soost ning kuidas üldisemalt hinnata soolise võrdõiguslikkuse olukorda tänases tegelikkuses. Eesmärgiks seame ka välja selgitada, kas erinevate generatsioonide vaadetes ja kogemustes on erinevusi. Kogutud andmeid võrdlevad üliõpilased omaenese kogemustega kas siis poisi või tüdrukuna.

Projekti liikmed

Vene filoloogia (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (2)
Kutsepedagoogika (2)
Sotsioloogia (2)
Sotsiaaltöö (1)
Organisatsioonikäitumine (2)
Pedagoogika (1)
Antropoloogia (1)
Sotsioloogia (1)
Sotsiaaltöö (1)
Riigiteadused (1)

Participants

J
Jaanika Katajev
D
Daniil Štatnov
M
Marion Kukk
M
Monika Vaima
M
Merle Kraav
T
Triinu Eliise Põld
M
Maris Metsküla
E
Edith Grazer
M
Marianne Kobin
S
Siim Hubert
L
Lauren Pikkor
H
Helen Kaljuste
S
Stella Saul
H
Hanna Marie Raag
J
Jüri Kiidron
O
Oliver Ivanov

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.