Keeleõppe uued horisondid: linnaruum kui vahend

Keeleõpe läbi linna avastamise ja suhtluse; ülesannete koostamine, süstematiseerimine, kasutamise proovimine.

Projekti eesmärk

Pakkuda välja uusi ja mitmekesiseid interaktiivseid lahendusi. Nendeks võivad olla õppeekskursioonid ülesannetega, otsimismängud, siltide, nimede ja tähtede uurimine, keeleõppeülesanded, nagu grammatika harjutused linna keskkonnas. Võivad olla väljatöötatud temaatilised marsruudid, alaprojektid erinevate suundadega: ajalugu, kultuur (sealhulgas eri rahvaste kultuur), koha- ja ärinimed, igapäevaelu, loodus, sport jne. Tulemusena oodatakse ülesannete kogumikku, mis võib olla vormistatud praktilise õppematerjalina, mida saab kasutada võõrkeelte õppimisel. Võimalik, et iga töögrupp töötab välja ühe tüüpi ülesande. Näiteks saab tulemused vormistada CANVA-s või muudes sobivates platvormides. Projekti käigus koostatud ülesannete kasutajate sihtrühm on täisealised õppurid, nt üliõpilased või  vanemate klasside kooliõpilased (gümnaasium).

Projekti liikmed

Eripedagoogika (3)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (2)
Alushariduse pedagoog (1)
Eripedagoogika (2)
Integreeritud loodusteadused (3)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)
Aasia uuringud (2)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (1)
Bioloogia (kõrvalerialaga) (1)
Euroopa nüüdiskeeled ja kultuurid (1)

Projekti materjalid

Elu projekt - portfoolio.docx (662.61 KB) Portfoolio

Participants

E
Eliise Suurvärav
P
Pille-Riin Vatter
V
Vanessa Palm
M
Miia Vask
K
Kairit Kossas
J
Janelle Heinmets
M
Marie Nirgi
A
Anette Kipso
S
Sofija Bunjašina
Ž
Žalä Ibragimova
H
Hanna Pass
B
Birgit Rooväli
K
Kathleen Mölder
P
Polina Sergejeva
B
Berit Murd
G
Gerly Kõrvne
H
Helen Katrina Nugis

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.