Keeleõppe uued horisondid: linnaruum kui vahend

Keeleõpe läbi linna avastamise ja suhtluse; ülesannete koostamine, süstematiseerimine, kasutamise proovimine.

The aim of the project

Pakkuda välja uusi ja mitmekesiseid interaktiivseid lahendusi. Nendeks võivad olla õppeekskursioonid ülesannetega, otsimismängud, siltide, nimede ja tähtede uurimine, keeleõppeülesanded, nagu grammatika harjutused linna keskkonnas. Võivad olla väljatöötatud temaatilised marsruudid, alaprojektid erinevate suundadega: ajalugu, kultuur (sealhulgas eri rahvaste kultuur), koha- ja ärinimed, igapäevaelu, loodus, sport jne. Tulemusena oodatakse ülesannete kogumikku, mis võib olla vormistatud praktilise õppematerjalina, mida saab kasutada võõrkeelte õppimisel. Võimalik, et iga töögrupp töötab välja ühe tüüpi ülesande. Näiteks saab tulemused vormistada CANVA-s või muudes sobivates platvormides. Projekti käigus koostatud ülesannete kasutajate sihtrühm on täisealised õppurid, nt üliõpilased või  vanemate klasside kooliõpilased (gümnaasium).

Project members

Special Education (3)
European Modern Languages and Cultures (2)
Early Childhood Education (1)
Special Education (2)
Integrated Natural Sciences (3)
European Modern Languages and Cultures (1)
Asian studies (2)
Mathematics, Mathematical Economics and Data Analysis (1)
Biology (with Minor Field of Study) (1)
European Modern Languages and Cultures (1)

Project materials

Elu projekt - portfoolio.docx (662.61 KB) Portfoolio

Participants

E
Eliise Suurvärav
P
Pille-Riin Vatter
V
Vanessa Palm
M
Miia Vask
K
Kairit Kossas
J
Janelle Heinmets
M
Marie Nirgi
A
Anette Kipso
S
Sofija Bunjašina
Ž
Žalä Ibragimova
H
Hanna Pass
B
Birgit Rooväli
K
Kathleen Mölder
P
Polina Sergejeva
B
Berit Murd
G
Gerly Kõrvne
H
Helen Katrina Nugis

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.