Õpetajate AI-valmiduse toetamine professionaalseks arenguks ja tegevuseks

Käesolevas projektis püütakse uurida õpetajate tehisintellekti valmisolekut (TAIR) kutsealaseks arenguks (elukestev õpe ja suutlikkuse arendamine) ja kutsealaseks tegevuseks (õpetamise ja õppimisega seotud tegevused). Selle eesmärk on hinnata, millised on õpetajate tehisintellekti valmisoleku raamistikud aastatel 2020-2025 ja kuidas need raamistikud on toetanud õpetajaid nende isiklike TAIRi näitajate määratlemisel. TAIRi teavitamiseks kogutakse andmeid Eestist ja Ghanast. Lisaks sellele püütakse projekti raames uurida asjakohaseid TAIRiga seotud AI-vahendeid ja -ressursse, mille abil saaks välja töötada kohandatud koolitusi õpetajate AI-pädevuse suurendamiseks, et ületada lõhe tehnoloogia arengu ning õpetamise ja õpetajate vajaduste vahel. Projekti peamised eesmärgid on järgmised: i) raamistiku (kohandatud TAIR) ja rakenduse väljatöötamine, mis aitab mõõta AI valmisolekut, ii) AI-vahendite ja -ressursside kogumi uurimine või loomine, et need oleksid kergesti kättesaadavad, ning iii) koolitusmooduli loomine, et toetada õpetajate kutsealase suutlikkuse arendamist seoses AI-pädevuse ja selle rakendamisega õpetamis- ja õppimisstsenaariumides

Projekti eesmärk

The project aims to develop a framework and tool for Teachers’ Artificial Intelligence Readiness (TAIR) assessment with the potential to inform teacher capacity development needs an assessment t. Consequently, the following specific objectives are defined to guide the project:

  1. Explore the various Teacher AI readiness frameworks as evidenced within empirical studies spanning 2020-2025.
  2. Use the indicators (discovered from 1) to map teachers’ position about AI readiness (competences)
  3. Develop a framework for measuring teachers’ AI readiness
  4. Create or explore a repository or catalogue of AI tools and resources to support teachers’ uptake of AI tools for professional engagements.
  5. Design or explore a training module to enhance teachers’ AI Competence and application (promoting Lifelong learning in AI competencies.

Projekti liikmed

Eripedagoog-nõustaja (1)
Sotsiaalpedagoogika (1)
Alushariduse pedagoog (2)
Alushariduse pedagoog (2)
Avatud akadeemia (1)
Kutsepedagoogika (1)
Alushariduse pedagoog (3)
Kutsepedagoogika (1)
Eripedagoogika (1)
Eripedagoogika (1)
Kehakultuur (1)
Rahvusvahelised suhted (1)
Haridusinnovatsiooni juhtimine (1)
Nüüdiskultuur (1)
Pedagoogika (1)

Esitame kõikide rühmade ühise kausta kus iga rühma töö on eraldi alamkaustas. Kaustas on ka kogu rühma esitlus, mida kasutame esitluspäeval. 

Participants

L
Laura Jaguson
K
Kristiin Kalle
K
Kertu Kangur
H
Helena Kallas
P
Paula Susi
I
Izabeli Maria Maibaum
P
Polina Ivakina
A
Anneli Allert
K
Katariina Kalju
R
Roland Alps
E
Elisabeth Koiduste
L
Liisi Alas
S
Sandra Azojan
H
Heliis Nilisk
K
Kenneth Adolf Koosma
E
Evo-Richard Lode
Turarbek Kadyrgaziyev
N
Natalia Mokejeva
K
Karl Jano

Lisainfo viitamise ja õiguste kohta

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.