Analüüsi, tõlgenda, võimesta- kuidas mõista ühiskonda ja muuta maailma!

Projekti raames pakume tudengitele võimaluse tutvuda sotsiaalteaduslike andmekogumise ja -analüüsi meetodite, erinevate turundusstrateegiate, vabavaraliste videotöötlusprogrammide kasutamise ja sotsioloogia erialaga. Projektis on neli kuueliikmelist gruppi.

The aim of the project

Õppida tundma sotsiaalteaduslike andmekogumise ja analüüsimeetodeid, erinevaid turundusstrateegiaid, audiovisuaalse meedia töötlemise tarkvara ja meetodeid.

Project members

Sociology (1)
Early Childhood Education (1)
Psychology (1)
Advertising and Public Relations (1)
Public and Business Management (1)
Theory of Culture (1)
Psychology (1)
Advertising and Public Relations (1)
Sociology (1)
Public and Business Management (2)
Psychology (1)
Advertising and Public Relations (1)
Public and Business Management (2)
Philosophy (1)
Public and Business Management (1)
Traffic Safety (1)
Asian studies (1)
Environmental Management (1)
Linguistics and Language Editing (1)
Sociology (1)

Participants

M
Markus Paju
M
Merike Mäesepp
K
Kerstin Nurmsalu
T
Triin Limbach
K
Kirke Kotsar
K
Ksenija Kovaltšuk
T
Taavi Avarmaa
L
Laura-Liisa Laskja
S
Sirli Uuspõld
L
Lisete Laukus
C
Cevin Caius Koemets
I
Ivika Karp
E
Emma-Heidi Rätsep
K
Kadri Küttim
P
Polina Rogach
A
Arabella Saaliste
A
Aleksandr Kirs
R
Rasmus Lahtvee
K
Kaari Kargu
J
Jaanika Kaup
K
Kadi Kuus
H
Hosanna Sofia Mäekallas

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.