Raamatukoguturundus – Miks? Kuidas?

Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida raamatukogu turunduse käsitlusi ja rakendusi ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks.
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - kas turundus võiks olla raamatukogu kriitiline edutegur? Millised on raamatukogu turunduse parimad praktikad? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?

The aim of the project

Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida raamatukoguturunduse käsitlusi ja rakendusi ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogude tulemuslikumaks turundustegevuseks.

Projekti eesmärgi saavutamiseks oleme kavandanud järgmised tegevused:

  • Raamatukoguturunduse parima praktika välja selgitamine ja analüüs;
  • Raamatukoguturundust käsitleva uurimiskirjanduse analüüs ja süntees;
  • Lahenduste väljatöötamine tulemuslikuks raamatukoguturunduseks;
  • Raamatukogu turundusstrateegia kavandamine eri tüüpi raamatukogudele.

Supervisor(s)

AL

Aira Lepik

aira@tlu.ee

Co-supervisor(s)

KR

Kädi Riismaa

kadiri@tlu.ee

#raamatukoguturundus #teavitamine raamatukogu teenustest #raamatukogu turunduskampaania

Project members

K
Kati
G
Grete
H
Henrik Hannes
I
Isrid
J
Jaana
R
Raine
A
Anna-Maria
N
Natalia
K
Kadrin
A
Anneli
A
Annabel
M
Manana
Contemporary Media (1)
Literary Studies (1)
Political Science (1)
Law (1)
Arts Therapies (1)
Special Education (1)
Psychology (1)
Eripedagoog-nõustaja (1)
European Modern Languages and Cultures (1)
Linguistics and Language Editing (1)
Special Education (1)
Political Science (1)