Raamatukoguturundus – Miks? Kuidas?
Projekti eesmärk on välja selgitada ja analüüsida raamatukogu turunduse käsitlusi ja rakendusi ning kavandada lahendusi eri tüüpi raamatukogudele tulemuslikuks turundustegevuseks.
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - kas turundus võiks olla raamatukogu kriitiline edutegur? Millised on raamatukogu turunduse parimad praktikad? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?
Projekti käigus otsime vastuseid küsimustele - kas turundus võiks olla raamatukogu kriitiline edutegur? Millised on raamatukogu turunduse parimad praktikad? Kuidas toetab raamatukogude tulemuslik turundamine nende kasutamist? Miks ja mida peaks elanikkond enam teadma raamatukogudest?