Impromängud täiskasvanute emakeeleõppes

Projekti eesmärk on luua täiskasvanute emakeelekoolituste tarbeks impromänge, mis aitavad ühelt poolt õpitut kinnistada, teisalt arendavad osalejate loovust ja koostööoskust ning parandavad nende keskendumisvõimet ja suurendavad enesekindlust. Projektis lõimuvad kolm valdkonda: eesti keel, andragoogika ja improvisatsiooniline teater.

The aim of the project

Projekti “Impromängud täiskasvanute emakeeleõppes” eesmärk oli luua täiskasvanute emakeelekoolituste tarbeks impromänge, mis aitavad ühelt poolt õpitut kinnistada, teisalt arendavad osalejate loovust ja koostööoskust ning suurendavad enesekindlust eesti keele kasutamisel. Projektis lõimusid kolm valdkonda: eesti keel, andragoogika ja improvisatsiooniline teater.

Projekti tulemused

Projekti tulemusel on loodud kuus keeleõppemängu, mis tuginevad täiskasvanuhariduse ja improvisatsioonilise teatri põhimõtetele. Mängud on loodud komakasutuse, algustäheortograafia, arvukirjutuse, kantseliidi ning selge keele teemadel. Lisaks on koolitajatele pakutud ka kaks soojendusmängu, et aktiveerida õppijate tähelepanu ning viia nad mängulainele.

Projekti tulemusi on tutvustatud Euroopa täiskasvanuhariduse veebikeskkonnas EPALE.

Project members

Theory of Culture (1)
Early Childhood Education (3)
Psychology (1)
Education (3)
Translation (1)
Special Education (1)
Molecular Biochemistry and Ecology (1)

Participants

A
Ann Katre Karlep
B
Brigitta Luik
P
Piia Väljataga
J
Joel Hiis
I
Inge Kull
S
Silver Tatrik
S
Siim Kaarel Maasalu
M
Maria Raja
A
Alyona Laanemann
M
Marek Gordejev
M
Mihkel Juhkam

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.