Sild üliõpilase ja professionaalse nõustaja vahel

Tänapäevases tempokas ja stressirohkes keskkonnas kaardistada, kas oleks vaja praegusest rohkem toetada üliõpilase vaimset tervist ning aidata vähendada pinges ja ärevuses olekut inimese sisemaailmas - pakkudes välja lahendusi, kuidas olemasoleva ülikooli tugisüsteemi kõrvalt seda veel efektiivsemalt üliõpilasteni tuua ning mis oleksid võimalikud lisalahendused, mis oleksid teostatavad üliõpilaste endi poolt. Esialgu, teha kindlaks, kas on vajadust pakkuda üliõpilastele praegusest kättesaadavamat toetust ülikooli tugisüsteemi poolt.

The aim of the project

Antud projekti eesmärk on leida võimalikult erinevaid reaalselt toimivaid lahendusi, mis toetaks veelgi üliõpilaste sisemaailma rahulolu ja tasakaalu parendamist. Projekti eesmärk on defineerida ja süvitsi kaardistada antud probleemi Tallinna Ülikooli tasandil. Leida süsteemselt lahendusvõimalused probleemile. Projekt oleks süvitsi probleemi ning hetkest olukorda kaardistav ja olemuselt teoreetiline. Praegusel tasandil on tegu probleemi teadvustamise algatusega. Lõpptulemuseks võiksid olla ettepanekud ehk lahendusvõimalused, mida ülikool saaks soovi ja võimaluse korral üliõpilaste toetamiseks kaaluda ning ehk ka ette võtta. Näeme, et ainuüksi juba probleemi teadvustamine ja selle teema süvitsi kaardistamine võib olla suur samm ülikooli tugisüsteemi arengu osas.

Group members

Education (1)
Psychology (1)
Adult Education (1)
Audiovisual media (2)
Journalism (1)
Estonian Philology (1)
Organizational Behavior (1)
Group 1

Participants

R
Regiina Allik
I
Ilmar Lembit Berestovski
J
Joosep Ulm
J
Johanna Alvin
C
Christina Kraft
A
Andreas Martin Reili
B
Brita-Stiina Sarv
L
Laura-Marleene Jefimov
G
Gerda Vindi
M
Marianne Mitt

Extra information about referencing and rights

Projekti tulemustele viitamisel kasutatakse APA7 viitamissüsteemi.
Kui tööl on rohkem kui 20 autorit, kirjutatakse välja esimese 19 autori nimed, kolm punkti ja viimase autori nimi. Kui autoreid on alla 20, kirjutatakse välja kõikide autorite nimed.