Mäluasutused haridusinnovatsiooni allikana: Mida ja kuidas õppida mäluasutustelt?
Tänapäeva mäluasutused, eelkõige muuseumid on ammendamatuteks digilahenduste allikateks ja innovaatoriteks. Samuti on muuseumid ka haridusinnovaatoriteks, mitte pelgalt kultuuriasutusteks.
Mäluasutused on erinevad ja sõltuvalt teemast rakendavad uusi tehnoloogilisi lahendusi, et muuta
haridustegevus nüüdisaegsemaks ja vastata muutunud maailma ja kasutajate vajadustele. Siiski on paljude potentsiaal haridusinnovatsiooni allikana lõpuni välja arendamata.
Projekti käigus kaardistamine võrdlevas analüüsis mäluasutuste eeldused haridusinnovatsiooniks, uurime muuseumite uuendusmeelsust ja võimalusi digilahenduste kasutuselevõtmisel, haridusuuenduslike tegevuste integreerimisel.
Mäluasutused on erinevad ja sõltuvalt teemast rakendavad uusi tehnoloogilisi lahendusi, et muuta
haridustegevus nüüdisaegsemaks ja vastata muutunud maailma ja kasutajate vajadustele. Siiski on paljude potentsiaal haridusinnovatsiooni allikana lõpuni välja arendamata.
Projekti käigus kaardistamine võrdlevas analüüsis mäluasutuste eeldused haridusinnovatsiooniks, uurime muuseumite uuendusmeelsust ja võimalusi digilahenduste kasutuselevõtmisel, haridusuuenduslike tegevuste integreerimisel.