Millest me räägime, kui räägime plagiaadist?
Käesoleva ELU-projekti eesmärk on tõsta üliõpilaste teadlikkust akadeemilise eetika valdkonnas ning viia ülikoolis läbi plagiaaditeemaline kvantitatiivne uuring, et saadud sisendit kasutada edasiste tegevuste planeerimisel. Kui räägime Tallinna ülikoolis plagiaadist, siis kas mõtleme selle all põhiliselt spikerdamist? Viitamisel ettetulevaid eksimusi? Või hoopis tööde ostmist/variautorlust? Kas veebipõhine õpe soodustab akadeemilist petturlust? Uurime!
Projekti eesmärk
Projektil on 3 eesmärki:
1. tõsta üliõpilaste teadlikkust akadeemilise eetika valdkonnas (nii projektis osalejad kui uuringuküsimustele vastajad);
2. viia läbi uuring, et selgitada välja TLÜ üliõpilaste teadmised, hinnangud ning kogemused eelkõige plagiaadi valdkonnas;
3. saada sisendit ülikoolis ajakohaste tegevuste planeerimiseks akadeemilise eetika valdkonnas (eelkõige eetika töörühmale, õppe- ning teadusosakonnale).
Rühma liikmed
K
Kevin-Sander
V
Valeria
E
Ene
M
Melissa
M
Miryam
J
Jorma
Riigiteadused (1)
Psühholoogia (1)
Õigusteadus (2)
Kehakultuur (1)
Grupp 1
Rühma materjalid
Portfoolio_Kui räägime plagiaadist.pdf (202.95 KB)
Rühma liikmed
P
Pille-Riin
G
Grete
T
Tuuli
B
Birgit
A
Annaliis
Pedagoogika (1)
Ajalugu (1)
Kehakultuur (1)
Õigusteadus (1)
Reklaam ja suhtekorraldus (1)
Grupp 2
Rühma materjalid
Portfoolio_Kui räägime plagiaadist_0.pdf (202.95 KB)
Rühma liikmed
J
Joosep
S
Seliin Marii
A
Anna
Eesti filoloogia (1)
Andragoogika (1)
Grupp 3
Rühma materjalid
Portfoolio_Kui räägime plagiaadist_1.pdf (202.95 KB)