Proovikivi ELU - muudame maailma läbi hariduse! II
Projekti eesmärk
Proovikivi ELU projekti eesmärk on panustada Proovikivi algatuse arengusse järgnevalt:
Variant a) Tudengite projekti eesmärk on aidata lahendada üht meie partneri poolt loodud väljakutset (vt proovikivi.ee/portfoolio) ning panustada seeläbi kestlike arengu eesmärkide saavutamisse. Tudengite projekt aitab meil mõista, kuidas praegusel hetkel väljakutsed neid kõnetavad, millisel viisil tudengid ning kooliõpilased saaksid koostööd teha, milline roll on MTÜ-l või ettevõttel, kelle väljakutset adresseeritakse jms, mida saame programmi arendamisel arvestada.
Variant b) Tudengite projekti eesmärk on anda panus Proovikivi programmi mõne aspekti (nt pedagoogilise, turundusliku, veebi) arendusse. Antud juhul oleme fookusesse võtnud õppematerjalide arendamise.
Rühma liikmed
Meie projekt toetab Proovikivi väljakutse “Õnnelikuma Eesti nimel: tõstame teadlikkust ja oskusi vaimse tervise tugevdamiseks!” lahendamist ning loodud õppematerjal aitab saavutada ka Eesti 2035 kestliku arengu eesmärke nagu vaimset tervist toetava süsteemi terviklik arendamine ning vaimse ja füüsilise vägivalla vähendamine.
Rühma materjalid
Rühma liikmed
Eesmärk oli aidata muuta Proovikivi programm õpetajatele-juhendajatele ja õpilastele lihtsamini kasutatavaks, tõhusamaks ning atraktiivsemaks. Juhendmaterjalide grupi ülesandeks oli luua Proovikivi projektis osalevatele õpetajatele/juhendajatele lisamaterjale üldpädevuste arendamise toetamiseks projektipõhise õppe protsessis. Loodi metoodiline kogu ja toetavad plakatid.
Rühma liikmed
Projekti eesmärgiks oli läbi projektipõhise õppe julgustada noori uurima ja avastama taaskasutuse võimalusi, et üheskoos leida erinevaid lahendusi toote jagamiseks või töötlemiseks eesmärgiga anda sellele uus kuju või uus kasutusviis.
Taaskasutuse teema oli valitud Proovikivi väljakutsete hulgast. Projekti olid kaasatud lapsed ja noored vanuses 1-19. Lastel ja noortel oli vabadus projekti jooksul otsustada ja lahendada erinevaid ülesandeid, samuti keskkonna ning taaskasutuse teemalisi ideid.
Kogu projekti jooksul jälgisime ka enda arenemist uuriva juhendajana/õpetajana laste- ja noorterühmaga üheskoos tegutsedes. Lisaks püüdsime uurida ja märgata kuidas laste/noorte teadlikkus taaskasutusest projekti jooksul muutub.