Robotitega maailma päästma

Üliõpilaste ülesandeks on uudsete STEAM õppematerjalide katsetamine kooliõpilastega, et selgitada välja, kas materjalid on kasutatavad üldhariduskoolis. Katsetamine toimub haridusteaduste instituudi EDUSPACE uurimislaboris, kus üliõpilaste käsutuses on mitmesugused haridustehnoloogilised vahendid, näiteks robotid, sensorid, ipadid, virtuaalreaalsus. Testmiseks on kasutusel 20 õppematerjali e-koolikotis, mille sisuks on aineüleste sotsiaalsete probleemide üle arutlemine ning neile lahenduste pakkumine.

Projekti eesmärk

Projekti eesmärgiks on:

  • Testida loodud õppematerjale kooliõpilastega ning anda tagasisidet õppematerjalide parendamiseks.
  • Anda üliõpilastele digioskus ja -julgus võtta oma õpetamispraktikas kasutusele erinevad STEAM vahendid: robotid, sensorid, virtuaalreaalsus, elektroonika ja statistika.
  • Toetada IT Akadeemia poolt rahastatud arendusprojekti "Digiõppevara kogumik STEAM K12" tulemuste saavutamist.

Juhendaja(d)

Tiia Õun

tiiaoun@tlu.ee

JL

Janika Leoste

leoste@tlu.ee

ML

Mari-Liis Lind

marilk@tlu.ee

#robot #globaalne väljakutse #STEAM

Rühma liikmed

R
Rael
E
Elo
D
Daria
K
Kätlin
R
Rando
K
Külli
Alushariduse pedagoog (1)
Matemaatika, majandusmatemaatika ja andmeanalüüs (1)
Antropoloogia (1)
Kehakultuur (1)
Haridustehnoloogia (1)
Rühm 1

Rühma liikmed

R
Reti
R
Riin
R
Reelika
I
Iris
S
Sergei
Haridustehnoloogia (1)
Andragoogika (1)
Keskkonnakorraldus (1)
Kehakultuur (1)
Group 2

Rühma liikmed

E
Evelin
L
Lauri
K
Katrin
G
Gerda
L
Leila
F
Fred
Informaatika (1)
Sotsiaalpedagoogika (1)
Alushariduse pedagoog (1)
Haridustehnoloogia (1)
Kehakultuur (1)
Group 3