Proovikivi veebilehe uuendamine ja "Koos suudame" konkursi korraldamine III
The aim of the project
Proovikivi on algatus, mille eesmärk on muuta haridus elulisemaks ja praktilisemaks viies laste ja noortega tavapärase õppetöö ning noorsootöö raames ellu projekte, mis annavad panuse mõne olulise probleemi lahendamisse ja kogukonna/ühiskonna arengusse.
Meie visioon on aastaks 2035 koos noorte nende juhendajate-õpetajate ning erinevate kogukondadega anda oluline ja mõõdetav panus Eesti ning ühtlasi maailma kestlikusse arengusse (panustame Eesti 2035 strateegiasse)! Lisaks on üks meie suur eesmärk muuta haridus elulisemaks ja praktilisemaks: usume, et hariduse üks oluline osa on õppida olema aktiivne kogukonna liige ja meeskonnamängija, kes tahab ja julgeb luua muutusi. Sellel semestril on Sul võimalus ELU projekti raames aidata sellele eesmärgile kaasa!
Selle ELU projekti kitsam eesmärk on:
1) ellu viia seni parim "Koos suudame" konkurss. Konkursile kutsume 6.-12. kl noori ja nende juhendajaid, kellest silmapaistvamaid tunnustame kooliaasta lõpus. Konkursi ellu viimiseks on vaja selle kohta infot levitada erinevatel viisidel, toetada osalejaid ja ette valmistada tähistamise sündmus - selles ELU projektis ongi sündmuse ettevalmistamisel ja läbiviimisel. Siinkohal on tudengitel loominguline vabadus!
2) parandada ja värskendada Proovikivi veebilehte / platvormi, et see kõnetaks sihtgruppe (eriti õpetajaid) ja oluline info oleks kergemini leitav.
Group members
Projekti eesmärk korraldada Proovikivi ja “Koos suudame” konkursi üritus sai edukalt täidetud. “Koos suudame” konkurss leidis aset 17.05.2024 Tallinna Prantsuse Lütseumis. Konkurss oli suunatud eelkõige õpilastele ja juhendajatele-õpetajatele. Konkurss oli üsna edukas ja projekte esitati kahes vaunsegrupis kokku 27. Ürituse tutvustamise jaoks kasutasime erinevaid sotsiaalmeedia platvorme, ekooli ning ka suusõnalist turundust.
Viisime koolidesse ELU projekti raames loodud plakateid ja kleepse. Esmalt kaardistasime õppeasutused, kuhu soovime lühikese projekti perioodi jooksul turundusmaterjalid viia ja kirjutasime koolile materjalide üles riputamiseks kooskõlastava kirja. Tutvustasime projekti aktiivselt oma tutvusringkondades ja kasutasime ära nii isiklikke kui tööalaseid kontakte projekti turundamiseks. Suureks eeliseks oli et tutvusringkondadesse kuulus palju õpetajaid, kelle kaudu oli hea infot edastada koolidesse ning kes oma töökohal seda infot jagas õpilastele. Kasutasime koolides eelmiste ELU projektis osalenud õpilaste poolt loodud visuaale. Muutsime vaid kuupäevi.
Sotsiaalmeedias tegime nähtavaks sponsorid ja koostööpartnerid. Samuti lõime eraldi üritusena Facebooki “Koos suudame” ürituse. Lähemalt saab Proovikivi Facebooki, Instagrami ja TikTok lehega tutvuda siin: Proovikivi_Facebook ; Proovikivi_Instagram ; Proovikivi_TikTok
Kogu projekti vältel oleme tegelenud sponsorite otsimisega. Sponsorite leidmine osutus alguses üsna raskeks, sest vastajaid oli vähe. Aga ürituse ajaks olime siiski saanud päris mitmed head pakkumised. Suurimatest ning tuntumatest ettevõtetest on Proovikivi ja “Koos suudame” konkursi nõustunud toetama sellised ettevõtted nagu Tere, Euronics, Kuulsaal, Rebaseonu ja Kikas.
Group materials
- Ettekanne
Links
Participants
Group members
Sotsiaalmeedia grupi esialgseteks ülesanneteks olid Proovikivi konkursi postrite levitamine, laulu loomine ja lõpuürituse korraldamine. Et paremini mõista oma rolle ja kohustusi, uurisime sotsiaalmeediakirjandust, pidasime veebikohtumisi, rääkisime oma kogemustest ja töötasime järgmise ülesande loomise kallal. Jagasime rollid, vastutused ja leppisime kokku järgmistes kohtumistes. Kõigi veebikohtumiste käigus jagasime täidetud ülesandeid ja seadsime uusi eesmärke.
Loodi Instagrami, TikToki kontod ja esimesed postitused (visuaalid lisa 1). Postitusi uuendati pidevalt ja neid vaadati sageli. Toimusid ka läbirääkimised sponsoritega, et rahastada üritust ja konkursi võitjaid. Meil olid veebipõhised kohtumised teiste Proovikivi gruppidega, kus vahetasime teavet.
Group materials
Participants
Group members
Teostatud on nii SWOT analüüs kui ka SEO analüüs. Läbi on töötatud eelneva grupi analüüs. Samuti on valminud uue veebilehe prototüüp. Loodud on Proovikivi Linkedin leht. Alustatud on kodulehel olevate tekstide lihtsustamist. Lisaks olid optimeeritud olemasolevad blogipostitused kindlate märksõnade abil, mis muudab veebilehekülje ökosüsteemi lihtsamaks ja mugavamaks. Lisatud nii välis- kui ka siselingid relevantsetele kanalitele. Tekstid on välja toodud tabeli kujul, et järgnevatel gruppidel oleks lihtne seda kohe edasi jätkata.
Loodud on testkeskkond, mis on isoleeritud keskkond, kus veebisaiti saab arendada, testida ja kohandada enne selle avaldamist avalikkusele. See võimaldab veebiarendajatel ja testijatel tuvastada ja parandada vigu ning veenduda, et veebisait toimib ootuspäraselt erinevates brauserites ja seadmetes, enne kui see reaalsetele kasutajatele kättesaadavaks tehakse. See oli meie tiimi jaoks ideaalne võimalus katsetada erinevaid disaine ning lahendusi.